Dag 10

1 januari 2014 - Sint-Petersburg, Rusland

Weer: Droog

Temperatuur: -1

Stemming: Ik ben een nachtdier.

Echt, vandaag hebben we ons record van uitslapen verbroken... We werden om 15:30 wakker... Of we veel hebben uitgevoerd vandaag? Nee, absoluut niet. We hebben als ontbijt yoghurt gegeten en we hebben de hele middag gelezen en onze nieuwe drugs-serie 'Criminal Minds' gekeken. Als avondeten heb ik weer yoghurt en koekjes gegeten. De rest van de avond weer hetzelfde als vanmiddag gedaan. Morgen gaan we paardrijden! Maar dan moeten we vroeg opstaan... Zometeen gaan we weer onze sixpacktraining voortzetten... Ik hoop dat mijn dag-nachtritme weer een beetje normaal wordt als we naar NL terug gaan. Dat is alweer bijna zover..

1. Daniel:
    1 januari 2014
    Nou ik was om 17: 05 uur op. Veel plezier met paardrijen.
  2. Fransje:
    1 januari 2014
    Uitslapen op 1 januari is gewoon een goed idee. De rest van de wereld doet dat namelijk ook. Om 0.00u. plensde het van de regen hier dus het knallen was snel over. Wel weer 8 blinden erbij en wat afgerukte handen. En iemand is overleden toen hij zelfgemaakt vuurwerk afstak.
    Morgen heel veel plezier met paardrijden, een prettige manier om weer aan het schoolse tijdsregime te wennen! Groetjes, Fransje
  3. Renee:
    1 januari 2014
    Jullie zijn tenminste eerlijk. Wie weet kunnen jullie nog in het guinness record boek voor het kampioenschap luieren tijdens de vakantie! Veel plezier met paardrijden morgen, groetjes!